Tuesday, June 29, 2010

I see eee

Monday Qilah finally told us about the 'news' ;) As usual I was the first one to know~ Woohoo! =D cam bangga eh rasanya~ but.... inda plg bnar tu =p

I mean not the 'news' part eyh! Sehh~ Sama bestfriend nya kale sdh ah~ =D Congrats~ congrats~ "Bsr dah kawanku ane~" nahh!~ haha!! Akhirnya dapat jua digunakn quote kamu atu arh urg lain :D

Neway maksudku I'm usually the last one to know lah slama ane~ huhu ='( Skalinya ada tia c qilah ane hint2 ;p Nda plg ya gtau direct but sama jua tu!~ :D Eath thank you qil =') At least dapat merasai that first one to know feeling ;) haha!! Ok first one in the class plg tu~ maybe ada yg lain dulu =p Peduli~

I don't really know the full story about how 'it' happened, ea crita plg psal atu during lunch sambil waiting for maths class, but ada cia this 2 peeps memajal psal the golden ehm atu ;p C Nash kept on finding excuses kn membali, but bnarkn tu~ and c Far ikut2 th jua~ wooo~ kn mliat wah tu bnar nya... eath distracted~

And earlier me and gym menyakai~ ICE!! =D

C gym bali minuman first time in ages I think =p Ok~ labih jua tu ah~ I think plg tu~ I mean aku jrg liat, or maybe lupa, so first time bli 'during lunch' lah ah =D Oright~ oright~ And I don't really remember how it started but kami dua main2 buat prank lah arh drg~ Since ada class later, rmai yg stay, so bnyak magsa :D

Suspend plg gnya tu, and nyusahkn kami sendiri ada plg~ but ntah ngapa jua dibuat =p What we do is hold the cup, y'know since urg canteen bagi bnyak ice yth if pigang lama2 sajuk tangan =p So we did that and cm mengajut pigang tangan drg lah, and rmai yg tekajut and calilh reaction nya~ Sorry kami pervert waktu atu ;p haha! WEH! Shoulder area jua gnya kaliah~ Jgn blabih~

Then sdh buring sorang2 nda mau fall for it again psal tau dah =p (spoil ehh!) Kna cabar~ Or was it me yg challenge c gymah ;p Antah~ yg penting ada kna cabar lah~ The challenge was, 'siapa dpt hold the cup longer' bunyinya sanang but since sajuk, pyh! I dunno why c Far offer jadi time keeper, maybe suka kale ea liat kami suffer ;p nda deh, baik lh ea offer =)

First round! Me vs Gym :D ....................... I won! Woohoo~ =D

The first 30 secs gila seksa ;p sakit brabis~ Y'know that burning sensation, then a minute later kjar2 tangan, but cam nda mau mengalah, kna cabar kali ah~ So tahan sja =p skalinya after 2mins+ c gym mngalah :D Yea! But then nda ku tau ngapa ku challenge myself if dapat tahan for 5mins, but ku buat jua~

Alum bth atu c Dee ganti c gymah~ I was still holding my cup yg dari tadi and someone said start dri awal spya adil-er I think, but c Dee tried saja-saja, so it's okay~ gpun c Dee skajap gnya time nya, sokay dee~ inda berfaedah jua krja kami atu =) then after past the kjar2 stage inda lagi brapa terasa sakit nya ;p ok bhaya plg tu kalee :D so tunggu main tunggu~ 5mins! :D

Second round!............. nada! =( haha!! Okay sorang2 nda mau jua wah, mls kn buat, and my hands merah brabis :D Pelik ah colornya~ kn gambar but nda cam, suspend plg tu but pch record sendiri kaliah =) Kenangan tu~


Talking bout ice, I found this~ Leggo!!!! Cool~ cool~ :D I should try and make something out of ice someday =/ hmmm, but apa ah~ Nanti th, kalee =p Inda plg tu~

"A woman at 20 is like ice, at 30 she is warm and at 40 she is hot"
-Gina Lollobrigida

That girl or guy (mana tau) has a really weird name ;p Lollo~ lollipop~ laugh out loud? :D The quote cali~ haha! For me ;p but inda plg bnar tu~ I think~ in Brunei?? =p HAHA

And rupanya there is such a band called iceburn~ Ooo~ Wiki-ed it and cam interesting jua ah~ But ada jazz =/ Ntah~ Might check em out one day =p

No comments:

Post a Comment